Теодора Иванова: Винаги ще си спомням с усмивка за годините ми като студентка във ВТУ


Теодора Иванова е студентка във ВТУ, специалност Българска Филология, трети курс.
Ето какво ми каза тя, когато я попитах с какви спомени ще остане от ВТУ:

Като студентка, вече преполовила бакалавърската си степен, няма как да не се замисля с какви спомени ще остана от университета. Вече съм натрупала известни впечатления и смело мога да кажа, че никога не съм съжалявала за избора си. Точно преди две години реших да запиша Българска филология и бях убедена, че ще се насоча към ВТУ. Така и стана. Навлязох в една сериозна материя, в среда с изключителни преподаватели и се запознах с хора, с които имаме сходни интереси в тази област. Най-важното нещо при избора на специалност е той да бъде съобразен с уменията ти, да имаш желание за обучение и развитие в тази област. Мисля, че голяма отговорност за това има не само съответният студент, но и преподавателите. Те са тези, които трябва да ни дават стимул и тласък напред. Това, което най много ми харесва в моя факултет, е именно тяхната отдаденост. Не веднъж съм забелязвала блясъка в очите им, желанието им не просто да „отбият номера” като си разкажат темата, но и да ни впечатлят, да подбудят интерес у нас. А всички знаем, че това не е лека задача. За тези две години имам чувството, че много съм се променила. Промени се изказът ми, стилът ми на писане, дори начинът ми на мислене. Благодарна съм на хората, отговорни за това. Надявам се повече студенти да ги оценят и да се възползват от това, което те така щедро ни дават. Разбира се, ще остана с още хубави спомени – страхотният град, красивата природа, добрите приятели, които срещнах. В едно съм сигурна – винаги ще си спомням с усмивка за годините ми като студентка във ВТУ и никога няма да съжалявам за решението си!


11 септември 2012г. 


Спомени от ВТУ


Коментари

Популярни публикации от блога

Глаголи от свършен и несвършен вид - раличаване

Каква е поуката от Смирненската стълба