Причинитe зa тoзи блoг

        Преди няколко дни се похвалих на една позната, че съм публикувал в блога си моето виждане за живота. Тя пък на свой ред ме попита: "Някой чете ли ти изобщо блога?"...  Отвърнах й, че блога ми към момента (някъде към средата на февруари 2012г.) има малко над 1000 посещения. Явно остана доволна от отговора ми, защото темата на разговора ни премина в съвсем друга посока. Тази друга посока, в същността си, представляваше едно обсъждане на това:  защо изобщо човек си води блог? Естествено - трябваше да отговоря на този въпрос, който впрочем не е никак лесен.
        Та - защо си водя блог? Обяснение на този въпрос съм дал в описанието на сайта, който ползвам за визитка - това е сайта "Кой е Благо Цветанов". Там пише така: ''Той - т.е. аз - си мисли, че има какво да каже на хората и точно това е причината да си води блогове.Естествено - това е едно привидно несериозно обяснение - с лека нотка на самоирония. Но всъщност - това си е истината. Наистина - причината, да водя този блог, както и другите е в целта да бъде чуто мнението ми. Друга причина - която също е съществена - е графоманията - тоест манията да пиша... Това е относно причините!

Коментари

Популярни публикации от блога

Глаголи от свършен и несвършен вид - раличаване

Каква е поуката от Смирненската стълба