ПУБЛИКАЦИИ, ВЪРХУ КОИТО РАБОТЯ - Април, 2012


       Здравейте читатели! Вчера с огромно учудване видях, че мое политическо впечатление се обсъжда в една фейсбук група. Когато написах, че аз съм авторът, хората не ми повярваха... Не повярваха, че съм студент, че съм на 22 години и т.н. Просто не вярвах, че мое писание ще събуди такъв интерес. Както и да е... Важното е, че останах с много приятно впечатление. :)
       За да не стои в незнайно чакане, предлагам на ''аудиторийката" ми четири заглавия, върху които ще работя. Надявам се заглавията да бъдат ориентир на читателите ми в тяхното очакване... Обещавам, че до края на месец Април ще съм публикувал съответните текстове:

1.СЪЗЕРЦАВАНЕТО И ВЗИРАНЕТО КАТО ТЕХНИКА НА РАЗБИРАНЕ 
(статия за съсредоточеността като народопсихологична черта)

2.ЛИТЕРАТУРНОТО НАСЛЕДСТВО НА ДОБРИ ЧИНТУЛОВ
(с тази статия ще поставя началото на един дял, който мисля доста сериозно да застъпя в блога си - Възрожденската литература)

3.ВЕСТНИКАРСКИ ИСТОРИЙКИ 
(впечатление от вестникарските бутки)

4.НЕЩАТА ОКОЛО КОСТОВ
(политически анализ за съдбата на ДСБ и Дясното в българската политика)

5.ЗА ПОЛИТИКАТА И ИСТОРИЯТА.РАЗГОВОР С ЕДИН МАГИСТЪР ПО ИСТОРИЯ
(наистина разговор - не интервю, не спор, а просто един нищожен разговор...)

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации от блога

Глаголи от свършен и несвършен вид - раличаване

Каква е поуката от Смирненската стълба

За "Децата на прехода"